Θέμα | Αρχείο | Ημερομηνία |
Τεχνικές μετάβασης από την Αρχαία στη Νέα Ελληνική Γλώσσα (λεξιλόγιο) |
 |
11/10/2017 |
Μικροδιδασκαλίες στο άγνωστο θέμα |
 |
11/10/2017 |
Τεχνικές δημιουργίας ασκήσεων γραμματικής και συντακτικού |
 |
11/10/2017 |
Τεχνικές δημιουργίας δοκιμίων αξιολόγησης – τεχνικές διόρθωσης |
 |
11/10/2017 |
Γενικές αρχές διδασκαλίας σε μαθητές/τριες με μαθησιακές δυσκολίες και σε μαθητές που διδάσκονται την Ελληνική ως δεύτερη γλώσσα. |
 |
11/10/2017 |
Η χρήση των Τ.Π.Ε. στη διδακτική των Α.Ε. Τα Α.Ε. σε λειτουργικούς χώρους, όπως σε μουσεία, σε κέντρα πολιτισμού κ.ά. |
 |
11/10/2017 |
Μέθοδοι και στρατηγικές κατανόησης του αρχαιοελληνικού κειμένου |
 |
11/10/2017 |
Διαφοροποίηση διδασκαλίας για αποτελεσματική μάθηση όλων των μαθητών, συμπεριλαμβανομένων των αλλόγλωσσων και των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες |
 |
11/10/2017 |